Gyakran ismételt kérdések



Szeretne többet megtudni az extráról?
Itt megtalál minden részletet a regisztrációval, a pontgyűjtéssel, a pontok beváltásával és az egyéb tudnivalókkal kapcsolatban.


 
+

Általános tudnivalók


Miért hozott létra a Bosch hűségprogramot?
A Bosch a hűség jutalmazására hozta létre az eXtra programot. A részvétel egyszerű. Minden, a promócióban részt vevő Bosch termékért pontokat gyűjthet, ezt követően pedig a pontokat vonzó ajándékokra válthatja be.

 
Hogyan működik az extra?
Minden, a promócióban részt vevő Bosch termékért pontokat gyűjthet, és ezeket különféle vonzó ajándékokra válthatja be. Csak vágja ki és gyűjtse össze a résztvevő termékek vonalkódját. Ezután a vonalkódok visszaküldéséhez készített nyomtatványt (LINK) a vonalkódokkal együtt küldje el a következő címre és jóváírjuk pontjait az Ön egyenlegén. Amint a pontok elérhetővé válnak, számos vonzó ajándékra válthatja be azokat.

iLogistic Kft.
Biatorbágy
Verebély László u 2.
WestLog DC Logisztikai Központ 203-as rámpa
2051

Annak érdekében, hogy megkönnyítsük Önnek a vonalkódok gyűjtését és tárolását, a kezdőcsomagban küldünk Önnek két darab gyűjtődobozt.
 
Mi a különbség az eXtra és más hűségprogramok között?
Az eXtra egyedülálló abból a szempontból, hogy a pontok széles termékskálára vonatkozóan gyűjthetők. A regisztrációt követően egész évben értékes pontokat gyűjthet minden egyes alkalommal, amikor a promócióban részt vevő Bosch termékből vásárol. Az év során rendezett további kampányok még egyszerűbbé teszik pontegyenlege növelését és azt, hogy előnyös feltételekkel jusson a vonzó ajándékok széles köréből választott termékekhez.
 
+

Regisztráció


Ki csatlakozhat az eXtra programhoz?
Kizárólag autószerelő műhelyek képviseletére jogosult személyek regisztrálhatnak.

 
Hogyan kell regisztrálni?
  1. Menjen a www.extra-husegprogram.hu oldalra, és válassza a „regisztráció” menüpontot.
  2. Töltse ki a szükséges adatokat a regisztrációs űrlapon. Az e-mail címe lesz a felhasználóneve.
  3. Ezt követően kap majd egy e-mailt, amely arra kéri, hogy válasszon egyedi jelszót. Regisztrációja ezzel válik véglegessé.
  4. Emellett regisztrációja után küldünk Önnek egy üdvözlő csomagot, amely részletes információkat tartalmaz a hűségprogramról.
 
Mit kapok, ha csatlakozom a programhoz?
Amennyiben Ön csatlakozik az extrához, 300 pontot kap ajándékba.

 
Miért kell regisztrálnom a személyes adataimat?
Személyes adatait azért kell regisztrálnia, hogy felkereshessük Önt az aktualitásokkal, izgalmas promóciókkal és további információkkal kapcsolatban.

 
Van tagsági díj?
Nincs, a hűségprogramban való részvétel ingyenes.

 
 
+

Pontgyűjtés


Hogyan gyűjthetek pontokat?
A pontgyűjtéshez egyszerűen csak ki kell vágnia és össze kell gyűjtenie a promócióban részt vevő Bosch termékek vonalkódját. Helyezze el a vonalkódokat az üdvözlő csomagban küldött extra borítékban a vonalkódok visszaküldéséhez szükséges nyomtatvánnyal együtt, és küldje el a levelet a következő címre:
iLogistic Kft.
Biatorbágy
Verebély László u 2.
WestLog DC Logisztikai Központ 203-as rámpa
2051

A vonalkódok visszaküldéséhez a nyomtatványt INNEN töltheti le. Gondosan töltse ki, feltüntetve az eXtra ügyfélszámát, cége adatait és a visszaküldött vonalkódok mennyiségét. Ez az információ lehetővé teszi számunkra, hogy érvényesítsük és személyes egyenlegéhez írjuk a pontjait, amint megkaptuk a borítékot. Emellett e-mailben is megerősítjük Önnek a jóváírásra került pontok számát.

Ezt követően a www.extra-husegprogram.hu oldalra látogatva ajándékokra válthatja pontjait.

 
Mennyi pontot szerzek az egyes termékekkel?
 Az eXtra részletes áttekintést nyújt a promócióban részt vevő termékekről és azok pontértékéről. Ezek listáját az extra termékek menüpont alatt tudja megtekinteni.

 
Visszaküldhetek egy terméket a Bosch nagykereskedő partnerhez, miután kivágtam a vonalkódot?
Nem, a nagykereskedő partner nem fogadja el a sérült csomagolásban visszaküldött Bosch termékeket.
Kivéve BX termékek esetében! Abban az esetben a nagykereskedő elfogadja, ha nem sérül a cikkszám a termék csomagolásán.
 
+

Pontbeváltás


Mire válthatom be a pontjaimat?
Pontjait rendkívül sokféle termékre válthatja be, a különböző elektronikai eszközöktől a barkács- és kerti szerszámokon át különböző ajándéktárgyakig. Az ajándékok teljes listáját a bejelentkezést követően ITT tekintheti meg.

 
Beválthatom a pontjaimat készpénzre?
Nem, pontjait ajándékokra tudja csak beváltani.

 
Az összegyűjtött pontjaim lejárnak majd?
Igen. Az egyenlegén 2023-ban jóváírt pontok 2025. december 31-ig érvényesek.
Ez azt jelenti, hogy 2023-as regisztráció esetén az Ön egyenlegén 2023-ban jóváírt pontok 2025.12.31-ig érvényesek.

Előre értesítjük, ha vannak olyan pontjai, amelyek hamarosan lejárnak. Így lehetősége lesz arra, hogy időben beváltsa a pontokat.

 
Lehetséges a lejárt pontok ismételt jóváírása?
 Sajnos a lejárt pontok ismételt jóváírása nem lehetséges. Elnézését kérjük az esetleges kellemetlenségekért.

 
Mikor válthatom be a pontjaimat ajándékokra?
Regisztrációja befejezését követően be tudja váltani a pontokat, amint az Ön által választott ajándékhoz elegendő pont gyűlt össze az egyenlegén.

 
Hogyan rendelhetek?
Megrendelését kérjük, válassza ki a kedvenc ajándékát (ajándékait), és adja hozzá azokat a „bevásárlókosarához”. Kérjük, ne feledje, hogy ehhez be kell jelentkeznie. Ezt követően a rendelési folyamat automatikusan megkezdődik. Kérjük, erősítse meg, hogy Ön a cég képviseletére jogosult, ellenőrizze a szállítási címet, és kattintson a „megrendelés indítása” lehetőségre. Két napon belül kapni fog egy megrendelés-visszaigazoló e-mailt a regisztrált e-mail címére.
 
 
Van lehetőség kiegészítő befizetésre ahhoz, hogy olyan ajándékot kapjak, amelynek a pontértéke meghaladja az elérhető egyenleget?
Nem, kiegészítő befizetés nem lehetséges.

 
Van szállítási költség?
Nincs, a szállítás díjmentes.

 
Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket?
Az ajándék(ok) szállítása négy hetet is igénybe vehet. Ha már több mint három hét telt el a megrendelése óta, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az eXtra ügyfélszolgálattal e-mailben: info@extra-husegprogram.hu, vagy telefonon: +36 1 882 9889, és amint lehet, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Az eXtra ügyfélszolgálat nyitva tartása: hétfőtől péntekig, 8.00 – 20.00 óráig.

 
Kivel léphetek kapcsolatba, ha hibás a rendelésem?
Ha a termék sérült, kérjük, lépjen kapcsolatba az eXtra ügyfélszolgálattal e-mailben: info@extra-husegprogram.hu, vagy telefonon: +36 1 882 9889, és amint lehet, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Az eXtra ügyfélszolgálat nyitva tartása: hétfőtől péntekig, 8.00 – 20.00 óráig.

 
Visszaküldhetem az ajándéko(ka)t, ha meggondolom magam?
 Az ajándékok visszaküldése nem lehetséges, ha meggondolja magát.
 
+

Saját felhasználói fiók


Elfelejtettem a jelszavamat. Mit kell tennem?
Kérjük, kattintson az „Elfelejtette a jelszavát?” linkre. A következő oldalon írja be az eXtra programhoz használt e-mail címét. E-mailt küldünk Önnek, ami lehetővé teszi, hogy azonnal új jelszót állítson be.

 
Mennyi ideig tart a felhasználói fiókom aktiválása?
Amint regisztrált, kapni fog egy megerősítő e-mailt. Felhasználói fiókját aktiváljuk, amint a felhasználói fiók megerősítése megtörtént.

 
Mikor kerülnek jóváírásra az eXtra pontok az egyenlegemen?
A postázáshoz és az ezt követő feldolgozáshoz szükséges idő miatt körülbelül négy hét telhet el a vonalkódok elküldése és a pontok jóváírása között.

 
Átvihetem a pontjaimat másik felhasználói fiókra?
Adatainak és felhasználói fiókjának biztonsága elsődleges fontosságú számunkra. Ezért sajnos nem lehetséges a pontok átvitele egyik felhasználói fiókról a másikra.

 
Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat?
 Ha meg szeretné változtatni a jelszavát, jelentkezzen be a felhasználói fiókjába, és menjen a következő HIVATKOZÁSRA.

 
Hogyan tudom megnézni a pontjaimat?
Pontjai megtekintéséhez jelentkezzen be a felhasználói fiókjába a felhasználónevével és jelszavával, majd menjen a „pontok megtekintése” HIVATKOZÁSRA.

 
Műhelyem címe megváltozott, hogyan tudom frissíteni ezt az információt?
Személyes  információi módosításához jelentkezzen be a felhasználói fiókjába a felhasználónevével és jelszavával, majd menjen a következő HIVATKOZÁSRA.
 
+

Technikai problémák


Miért jelennek meg hibásan a képernyőmön az eXtra programtól érkező e-mailek?
Az e-mailek megfelelő megjelenítése e-mail kliensének/böngészőjének egyéni beállításaitól függ.

Az eXtra programtól érkező e-mailek multipart levélként kerülnek kiküldésre, azaz HTML- és TXT-formátumban. Ha nem tudja megfelelő módon megtekinteni a tőlünk kapott formázott HTML-levelet (pl. hibásak a képek, furcsa a méretezés, hiányzik a szöveg), kérjük, módosítsa a böngészője beállításait úgy, hogy csak TXT e-maileket engedélyezzen.

 
Vannak hiányzó pontjaim. Hol vannak ezek a pontok?
Kérjünk, gondosan ellenőrizze az egyenlegén szereplő pontszámot, és ha még mindig úgy gondolja, hogy vannak hiányzó pontjai, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az eXtra ügyfélszolgálattal az info@extra-husegprogram.hu címen.

 
Adatvédelem
Az adatai feldolgozásával kapcsolatos információkat, kérjük, tekintse meg Adatkezelési irányelvekben.
 
+

Felmondás


Hogyan szüntethetem meg az extrában való részvételemet?
Az eXtra programban való részvétele megszüntetéséhez, kérjük, küldjön írásos értesítést az eXtra ügyfélszolgálat számára. Az eXtra ügyfélszolgálatnak írhat e-mailt a következő címre: info@extra-husegprogram.hu.

Annak érdekében, hogy a megszüntetéssel kapcsolatos információkat gyorsan és zökkenőmentesen feldolgozhassuk, kérjük, a megszüntetésről szóló e-mailben tüntesse fel az ügyfélszámát, cégnevét (regisztrált e-mail címmel) és a megszüntetés okát.

 
A felmondást követően mennyi ideig tárolják az adataimat?
A megszüntetés után három hónappal minden személyes adatot visszavonhatatlanul törlünk.